Hoofdsponsor van RTC Twente - Fietz Denekamp Hoofdsponsor van RTC Twente - Morein Kunststoffen Hoofdsponsor van RTC Twente - Rabobank Denekamp Hoofdsponsor van RTC Twente - Welkoop Denekamp

Algemene Ledenvergadering 2018

Geplaatst op 23-2-2018 door Webredactie

Gisteravond is de Algemene Ledenvergadering van RTC Twente gehouden bij Concordia te Denekamp. Met naast de jaarlijks terugkerende agendapunten dit jaar ook een bijzonder agendapunt namelijk het aftreden van onze voorzitter. Emiel Nijhuis heeft deze functie de afgelopen 8 jaar met veel enthousiasme en energie ingevuld. Tijdens de vergadering zijn er mooie woorden gesproken door de secretaris aan het adres van Emiel. Onder een luid applaus werd een door de RTC Twente aangeboden afscheidscado overhandigd als dank voor zijn bijdrage aan de RTC. Jan oude Nijweme overhandige ook nog een mooie bos bloemen. Daar kan hij altijd mee thuiskomen toch?

EMiel bloemen

Emiel zelf had ook enkele mooie afscheidswoorden, en je staat er vaak niet stil bij al hetgene dat gedurende deze acht jaar is gerealiseerd en wat er allemaal is georganiseerd onder zijn bewind. Daarna was het aan Emiel om de nieuwe voorzitter naar voren te roepen. Gerwin te Velthuis is voorgedragen door het bestuur en tijdens de vergadering is ingestemd met zijn voorzitterschap.

Binnenkort zal hij zich nog kort aan jullie voorstellen via de website (mocht dat nog nodig zijn)

Uiteraard was het verder een gezellige avond en werd na afloop van het officiele gedeelte alweer vooruit worden gekeken naar de vele leuke activiteiten die ook dit jaar weer op de agenda staan.

De notulen van de ALV zullen op korte termijn worden gecommuniceerd.

Emiel;  nogmaals heel veel dank!

Gerwin; veel succes als voorzitter bij deze prachtige vereniging.