Hoofdsponsor van RTC Twente - Fietz Denekamp Hoofdsponsor van RTC Twente - Morein Kunststoffen Hoofdsponsor van RTC Twente - Rabobank Denekamp Hoofdsponsor van RTC Twente - Welkoop Denekamp

Algemene Ledenvergadering 2019

Geplaatst op 15-2-2019 door webredactie

Gisteravond is de algemene ledenvergadering van de RTC Twente gehouden bij Concordia te Denekamp. De vergadering is bezocht door ca 50 personen. Uiteraard is het belangrijkste agendapunt van de avond het vertrek van onze trouwe bestuursleden Jan (penningmeester) en Raymond (secretaris) geweest. En daarbijhorend de aankondiging van de twee nieuwe bestuursleden.

Allereerst even inzoomen op het aftreden van Jan en Raymond.

Beide heren nemen na 8 jaar (op 2 dagen na) zitting te hebben genomen in het bestuur (verplicht) afscheid van het bestuur. Van onze voorzitter Gerwin kregen ze mooie woorden toebedeeld. Ook is voor beide heren een passend en ludiek afscheidscado gevonden. Voor Jan, een mooie houthakkersblouse, want hakken mag hij graag doen in zijn vrije tijd. Vervelen zal Jan zich niet snel doen, want niet alleen de RTC heeft dankbaar gebruik gemaakt van zijn diensten, ook binnen Beuningen steekt Jan graag zijn handen uit de mouwen. Bedankt voor de fijne samenwerking Jan!

Voor Raymond is een ander kledingstuk als cado gekozen, en wel een mooie muts. Deze kan hij dragen tijdens zijn tochten in de cabrio of op de boot. Het oog wil immers ook wat! Ook Raymond bedanken wij voor de prettige samenwerking.

Onderstaand een foto van beiden samen.

Afscheid jan_raymond

Na het afscheid van Jan en Raymond stond de aankondiging van de twee nieuwe bestuursleden gepland.

Als nieuwe secretaris van de RTC Twente is Anne Snoeijink gekozen. Als telg uit een beroemde fietsfamilie is de liefde voor de wielersport haar met de paplepel ingegoten. Zoals Anne het zelf treffend aangaf tijdens haar introductie is het tevens een mooie verjonging voor het bestuur.

Daarnaast is Marcel Kluijtmans verkozen tot nieuwe penningmeester van de RTC Twente. Marcel is vooral actief op de mountainbike, en werkzaam als financieel adviseur in de agrarische sector. Financieel dus goed onderlegd, niet geheel onbelangrijk voor een penningmeester dachten wij!

Anne en Marcel: welkom in het bestuur van RTC Twente. Op korte termijn stellen beide bestuursleden zich nog even kort voor.