Hoofdsponsor van RTC Twente - Fietz Denekamp Hoofdsponsor van RTC Twente - Morein Kunststoffen Hoofdsponsor van RTC Twente - Landgoed de Holtweijde Hoofdsponsor van RTC Twente - Welkoop Denekamp

Algemene Ledenvergadering 2019

Geplaatst op 14-2-2020 door webredactie

Gisteravond is de algemene ledenvergadering van de RTC Twente gehouden bij Concordia te Denekamp. De vergadering is bezocht door ruim 50 personen.

Naast de vaste agendapunten zoals het verslag over 2019, het financiele jaarverslag en de verantwoording van het gevoerde beleid stond ook het vertrek en de verkiezing van 2 bestuursleden op de agenda. Dit verdiend uiteraard wat extra aandacht.

Allereerst het vertrek van Niek Velthuis. Niek neemt neemt na 8 jaar zitting te hebben genomen in het bestuur (verplicht) afscheid van het bestuur. Van onze voorzitter Gerwin kreeg hij mooie woorden toebedeeld. Ook kreeg hij een mooi afscheidscado aangeboden. Bedankt voor de fijne samenwerking Niek!

Tevens heeft Anne Snoeiijnk afscheid genomen van haar taak als sectretaris van onze club. Anne heeft aangegeven haar taken moeilijk te kunnen combineren met haar overige werkzaamheden en derhalve uit het bestuur te treden. Ook voor Anne had Gerwin een passende afscheidstekst. Anne bedankt voor de (helaas te korte) samenwerking!

Na het afscheid van Niek en Anne stond de aankondiging van de twee nieuwe bestuursleden gepland.

Steven Bodde is door het bestuur voorgedragen en unaniem gekozen als lid van het bestuur. Daarin zal hij de taken van Niek overnemen en verder uitbouwen. Aangezien Steven werkzaam is in de digitale wereld past hem deze rol als gegoten. Steven is al jaren actief in groep 1 en 2 en heeft daarnaast binnen de carnavalsvereniging en de scouting als vele jaren bestuuurlijke ervaring opgedaan. We zijn blij met zijn komst in het bestuur. Heel veel succes gewenst Steven!

Als nieuwe secretaris van de RTC Twente is Jasper Hof gekozen. Ook Jasper is actief in groep 2 en het dagelijkse leven leraar op een basisschool. De ervaring met het 'managen' van een schoolklas komen hem ook in zijn rol als secretaris mooi van pas. Aan hem de taak om het bestuur netjes op de stoel te houden en ervoor te zorgen dat de informatiestromen de juiste kant op gaan en bewaard blijven. Ook Jasper wensen we daarbij veel succes!

Na een effectieve vergadering werd deze door de voorzitter afgesloten en nadien werden onder het genot van een hapje en een drankje nog even nagepraat.